רועי לביא

רועי לביא

מנהל תחום EKRAN

סיפור לקוח: כיצד מערכת EKRAN מאפשרת לרשת 'רמי לוי שיווק השקמה' לנטר ולהקליט את פעילות המשתמשים ברשת הארגון ולמקסם את אבטחת המידע

רשת חנויות 'רמי לוי שיווק השיקמה' החלה לפעול בשנת 1976 כחנות משפחתית קטנה בשוק מחנה יהודה בירושלים ומאז גדלה והתפתחה לאחת מרשתות הקמעונאות המובילות והמוכרות בישראל. כיום מונה הרשת למעלה מ-50 סניפים ומעסיקה יותר מ-9000 עובדים.

ביקשנו מצבי מאור, מנהל אבטחת המידע ב'רמי לוי', לספר לנו אודות הפתרון של EKRAN. ברמי לוי מאפשרת המערכת לנטר, להקליט ולתעד את פעילות המשתמשים (עובדים וספקים) ולהתריע למנהלי המערכת אודות פעילויות חשודות ו/או אירועים חריגים שמתרחשים בניגוד למדיניות ואף לחסום אותם.

צבי מאור, מנהל אבטחת המידע ב'רמי לוי', תוכל לספר לנו כיצד הגעתם ל- EKRAN?

כרשת קמעונאית גדולה ומובילה המציבה את אבטחת המידע בעדיפות עליונה, חיוני עבורנו לשלוט ולנהל באופן מדויק ויעיל את גישת המשתמשים ולמנוע כל פעילות בלתי מורשית. בעבר עשינו שימוש בפתרון ניטור והקלטה אחר, וכשבחנו את EKRAN, ראינו שהמערכת מספקת מענה מקיף לצרכים שלנו ובתמורה מעולה. 

איך הייתה הפריסה וההטמעה של המערכת?

בוצעה פריסה של המערכת במספר עמדות קצה בארגון, כשההטמעה של הסוכנים התבצעה בצורה המהירה ביותר שיש. לצד היכולות הגבוהות, EKRAN היא מאוד ידידותית ונוחה לשימוש , ומיד לאחר הפריסה קיבלנו בדיוק את השליטה ויכולות הניטור וההקלטה שרצינו.

מה הייתה ההשפעה של פריסת המערכת על אבטחת המידע?

EKRAN מספקת ערך הרתעתי מכיוון שכאשר משתמש מודע לכך שכל פעולה המבוצעת על-ידו מנוטרת ומוקלטת, הוא נוקט במשנה זהירות ומקפיד על ההנחיות. EKRAN מנטרת את כל מה שמתרחש ברשת 24/7, מזהה מיידית כל פעילות חריגה/אסורה/חשודה, וחוסמת אותה. כל פעילות חריגה, גם אם בשוגג, מקפיצה התרעה לצוות ה-IT, ומייד ניתן לצפות בה, לחקור אותה, ולוודא שאין שום סיכון למידע הארגוני.

המערכת מגיעה עם סט חוקים כברירת מחדל, ואף מאפשרת להגדיר בקלות חוקים ייעודיים המותאמים לנו כארגון. היא גם מאפשרת להפיק דוחות אודות כלל האירועים והפעילויות שהתרחשו בזמן נתון.

תוכל לספר לנו קצת על העבודה מול צוות EKRAN בקונסיסט?

בשמחה. לצד הטכנולוגיה, הכלים והתמורה שהמערכת מספקת, הרי שרועי והצוות בקונסיסט ביצעו את היישום והפריסה באופן המקצועי והמהיר ביותר, ואנחנו מקבלים מהם את כל השירותים שאנחנו צריכים באופן המקצועי, היעיל והאישי ביותר. תענוג לעבוד ככה!

תודה רבה, צבי! קונסיסט גאה להיות חלק מהפעילות של ארגון מוביל כמו 'רמי לוי שיווק השקמה'!

רועי לביא, מנהל פעילות EKRAN בקונסיסט, מסר כי "אני רוצה להודות לצבי מאור ולכל צוות אבטחת המידע ב'רמי לוי שיווק השיקמה' על שיתוף הפעולה והעבודה המקצועית שלהם. שמחנו להטמיע את מערכת EKRAN בארגון והתרשמנו מאוד מהמקצועיות והידע של צבי וכל צוות אבטחת המידע בארגון. רמי לוי שיווק השיקמה הם לקוח ותיק ומוערך שלנו במערכות אחרות שקונסיסט מיישמת, ואנו שמחים מאוד על הצטרפותו של הארגון כלקוח גם של מערכת EKRAN. אני רוצה להודות באופן אישי לצבי ולצוות על בחירתם במערכת EKRAN כפתרון לניטור והקלטת משתמשים!"

דילוג לתוכן