ניטור והקלטת פעילות העובדים

עקוב אחר פעילות ופרודוקטיביות | נהל זהויות ובקרת גישה | הגב במהירות לאירועים חשודים

כלי פיקוח ובקרה על פעילות העובדים

הגנה מפני האיום הפנים-ארגוני באמצעות מערכת EKRAN. כך זה עובד:

מדוע ארגונים מובילים בעולם סומכים על EKRAN?

תמיכה מלאה במחשבים שולחניים ושרתים
EKRAN מספקת תמיכה מלאה במחשבים שולחניים ובשרתים כפלטפורמת תוכנה מבוססת סוכנים. Ekran תומכת בכל מערכות ההפעלה הפופולריות ובסביבות וירטואליות כמו גם בארכיטקטורות רשת שונות. באמצעות מערכת Ekran תוכלו לשלב בין תוכניות מבוססות סוכנים ופריסת שרתי קפיצה.

כל הפונקציונליות להגנה מפני איומים פנים-ארגוניים בפלטפורמה אחת
EKRAN  מספקת ניטור פעילות משתמשים וזיהוי אירועים יחד עם פונקציונליות של ניהול זהות ובקרת גישה באמצעות סוכן יחיד המותקן בנקודות הקצה. עם EKRAN, אין צורך בהתקנה והגדרת תצורה של מספר מודולים ותוספים. Ekran תומכת באופן מלא בתוכנית להפחתת הסיכון שלך בפני איומים פנימיים מכיוון שהיא בנויה בהתאם ל 80053 NIST ולרוב תקני אבטחת ה- IT.

הגנה מקיפה לארגונים מסחריים וממשלתיים כאחד
EKRAN  פותחה במיוחד למעקב אחר פעילות העובדים ברשת ולבקרת הפעילות של קבלני משנה ארגוניים. Ekran מאפשרת לנטר ולהקליט עשרות אלפי נקודות קצה תוך שמירה על יציבות וביצועים יוצאי דופן. המערכת מספקת זמינות גבוהה ותמיכה בפריסה מרובת משתמשים, לוחות מחוונים למעקב אחר משאבי המערכת ובריאותה ואוטומציה מלאה של פעילויות תחזוקה שגרתיות. מערכת Ekran מתכווננת בקלות ומתפקדת בצורה מושלמת בתשתיות IT הטרוגניות גדולות.

מודל תמחור גמיש המתאים לצרכים של הארגון
מודל התמחור המיוחד של EKRAN וקונסיסט מאפשר לארגון להתאים את המערכת בהתאם לצרכי הביטחון הייחודיים שלו, החל מביצוע הטמעה בהיקף מוגבל ועד לפרויקטים ארגוניים רחבי-היקף. תכנית הרישוי המיוחדת לתחנות הקצה מאפשרת להעביר רישיונות בין נקודות קצה שונות בלחיצת כפתור, וכל תהליך מתן הרישיונות בארגון הוא אוטומטי וניתן לבצעו במהירות רבה.

ממשק חזותי  מובנה המאפשר לעקוב בקלות אחר מסלול המשתמש 

ההקלטות שהמערכת מספקת מצמצמות משמעותית את זמני התגובה של CERT ו- SOC ומאפשרות חיפוש מהיר בלחיצת כפתור של כל פעילות חשודה ורקירה מהירה של האירוע.

מנוע מבוסס AI לזיהוי מיידי של חשבונות שנפגעו או נפרצו.

ההקלטות שהמערכת מספקת מצמצמות משמעותית את זמני התגובה של CERT ו- SOC ומאפשרות חיפוש מהיר בלחיצת כפתור של כל פעילות חשודה ורקירה מהירה של האירוע. 

סוכן קל משקל וחכם עם פורמטים המותאמים במיוחד לאחסון של נתונים

הסוכן של המערכת עובד בסתר ואינו מורגש על-ידי המשתמשים או תוכניות אחרות. נתונים שנאספו נשמרים בפורמטים של קבצי וידאו, שמע וטקסטים הניתנים לחיפוש במהירות ובקלות.

מערכת EKRAN ניתנת לפריסה והטמעה בתוך 60 דקות בלבד

מערכת Ekran ניתנת להטמעה בצורה מהירה מאוד לצד שימוש במסד נתונים open source או בעל רישוי, לצד ממשקים מול מערכות SIEM, מערכות ניהול קריאות שירות (ticketing system)

דילוג לתוכן