רועי לביא

רועי לביא

מנהל תחום EKRAN

סיפור לקוח: כיצד כלי ניהול בקרת הגישה של EKRAN מאפשרים לגניגר פלסטיקה לנהל ביעילות את הרשאות הגישה של ספקי החברה לשרתי הארגון

רוני לוצקי,
מנהלת סיסטם בגניגר פלסטיקה, תוכלי לספר לנו קצת על חברת גניגר?

בשמחה. חברת גניגר מפעלי פלסטיקה היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל-אביב  (TASA: GNGR) והיא החברה המובילה בעולם בייצור יריעות מתקדמות למגוון רחב של יישומים בחקלאות ותעשייה.

החברה פועלת משנת 1972 ומפתחת יריעות מתוחכמות בשיתוף עם חקלאים, מדריכים וחוקרים בישראל ובעולם כולו. לחברה יש לקוחות ביותר מ-60 מדינות, היא מפעילה משרדים ואתרי יצור ברחבי העולם וכן מחזיקה בשלוש חברות בנות  – באיטליה, ברזיל וארה"ב. הפתרונות המתקדמים של גניגר פלסטיקה מאפשרים לחקלאים ברחבי העולם למקסם יבול ולמזער פגיעה ממזיקים, וכבר למעלה מחמישה עשורים, המוצרים של גניגר מאפשרים ליצור התאמה מושלמת בין צרכי הלקוח, הגידולים ותנאי האקלים והשטח עם היריעות.

איך התעורר הצורך במערכת EKRAN?

אנחנו עובדים עם מגוון של ספקים חיצוניים אשר מתחברים לשרתים שלנו כדי לבצע פעולות שונות. לפני התקנת EKRAN, הטיפול בחיבור של ספקים אלו הצריך מצוות ה-IT  שלנו עבודה רבה, שכן היה צורך לתת לכל ספק גישה משלו כדי לוודא שהוא מתחבר אך ורק לנכסים הדיגיטלים הרלוונטים עבורו. בנוסף, ישנם ספקים המתחברים למערכת בשעות חריגות, ולנו במחשוב לא היה מעקב אחר מי התחבר ומתי. עקב כך, חיפשנו פתרון מתקדם לניהול כל הנושא של בקרת הגישה, והגענו לקונסיסט ול-EKRAN.

איך עובד ניהול בקרת הגישה ב-EKRAN?

סט הכלים של EKRAN לניהול בקרת גישה, (Privileged Access Management) PAM, מספק לנו מענה מושלם לכל הנושא של הקצאת כתובת התחברות והרשאות גישה לכל ספק. באמצעות EKRAN, לכל הספקים יש כתובת אחת ויחידה שאליה הם מתחברים, וזהו שרת הקפיצה – Jump Server שעליו מותקנת EKRAN. באמצעות ממשק הניהול  של המערכת אנחנו יכולים לנהל בקלות את כל ה- WORK FLOW – לוודא את הזהות של כל ספק, להגדיר לאלו נכסים דיגיטלים הוא רשאי ולא רשאי להתחבר, לשלוט בכל פרטי הרשאות הגישה ועוד.

היכולת הזו של EKRAN מייעלת מאוד את כל העבודה מול הספקים, שכן באמצעותה אנחנו יכולים לנטר ולעקוב אחר הפעילות של כל מי שמתחבר לרשת בכל שעות היממה. היא כמובן גם תורמת מאוד לכל הנושא של אבטחת מידע,

ומה בדבר יכולות הקלטת פעילות המשתמשים?

גם היכולת הזו של EKRAN מביאה לנו תועלת רבה. מכיוון שכל ה- Sessions מוקלטים על-ידי EKRAN, עם יכולת חיפוש מטה-דאטה, אנחנו יכולים לצפות בהקלטות ולראות מה קרה במערכת –בשרתים ובתחנות הקצה –  ימים, שבועות וחודשים אחורה. במידה וחיבור של ספק חיצוני כלשהו יוצר תקלה, אנחנו מקבלים התרעה מיידית ויודעים לאתר את התקלה, לפתור אותה, ולמצוא את הסיבות להיווצרותה.

תוכלי לומר משהו על תהליך האיפיון והיישום מול קונסיסט?

במילה אחת –מעולה! רועי (שיקר, מנהל מוצר EKRAN) סיפק לנו את כל המידע ותרם לנו המון מהידע והניסיון שלו בתחום, וההתקנה הייתה ברורה ומהירה. רועי תמיד היה, ועודנו, זמין בכל עניין ודבר, ובכלל, השירות שקיבלנו ממנו ומקונסיסט הוא ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לקוות לו.

תודה לך רוני, על שיתוף סיפור הלקוח! זו זכות גדולה בשבילנו לעבוד עם חברה מובילה כמו גניגר פלסטיקה!
דילוג לתוכן